ZADANIA:

  • Wsparcie Kancelarii w prowadzeniu sekretariatu
  • Prowadzenie kalendarza Kancelarii
  • Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • Obsługa elektronicznego obiegu dokumentacji, w tym kopiowanie i skanowanie dokumentacji
  • Wsparcie w sprawnym funkcjonowaniu systemów ewidencji czasu pracy Kancelarii
  • Wsparcie asystenckie wspólników i innych pracowników oraz współpracowników Kancelarii
  • Zapewnienie sprawnego przepływu korespondencji pomiędzy klientami a Kancelarią
  • Zaopatrzeniem Kancelarii w materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie Kancelarii
  • Dbałość o porządek w Kancelarii, zgodnie ze standardami Kancelarii
  • Organizacja i obsługa spotkań z gośćmi/klientami Kancelarii
  • Inne prace zlecone przez przełożonego.

WYMAGANIA:

  • Preferowane wykształcenie wyższe
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (sekretariat, biuro, administracja etc.)
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim
  • Samodzielność i zaangażowanie
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Dobra organizacja pracy, dokładność i precyzja
  • Doskonała komunikatywność
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Biegłość w obsłudze pakietu Microsoft Office

OFERUJEMY:

  • Pracę w młodym i dynamicznym (😉) zespole doświadczonych ekspertów
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w kancelarii prawnej
  • Pakiet zdrowotny i pakiet sportowy
  • Przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail [email protected]

Prosimy o dopisanie odpowiedniej klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO.