ZADANIA:
- Wsparcie Kancelarii w prowadzeniu sekretariatu
- Prowadzenie kalendarza Kancelarii
- Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Obsługa elektronicznego obiegu dokumentacji, w tym kopiowanie i skanowanie dokumentacji
- Wsparcie w sprawnym funkcjonowaniu systemów ewidencji czasu pracy Kancelarii
- Wsparcie asystenckie wspólników i innych pracowników oraz współpracowników Kancelarii
- Zapewnienie sprawnego przepływu korespondencji pomiędzy klientami a Kancelarią
- Zaopatrzeniem Kancelarii w materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie Kancelarii
- Dbałość o porządek w Kancelarii, zgodnie ze standardami Kancelarii
- Organizacja i obsługa spotkań z gośćmi/klientami Kancelarii
- Inne prace zlecone przez przełożonego.
WYMAGANIA:
- Preferowane wykształcenie wyższe
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (sekretariat, biuro, administracja etc.)
- Swobodna komunikacja w języku angielskim
- Samodzielność i zaangażowanie
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Dobra organizacja pracy, dokładność i precyzja
- Doskonała komunikatywność
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Biegłość w obsłudze pakietu Microsoft Office
OFERUJEMY:
- Pracę w młodym i dynamicznym (😉) zespole doświadczonych ekspertów
- Możliwość zdobycia doświadczenia w kancelarii prawnej
- Pakiet zdrowotny i pakiet sportowy
- Przyjazną atmosferę pracy
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail [email protected]
Prosimy o dopisanie odpowiedniej klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO.